Akazee oktober

30/10/2022 (All day)

1 oktober: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @Zwembad stadspark

Ondanks dat we de zomermaanden moeten achterlaten, zullen we vandaag toch een dag vol waterpret beleven! Geen activiteit aan het frac, maar wel in het zwembad! Vergeet zeker je zwemgerief niet, want dat is zeer handig natuurlijk. En neem zeker 3 euro mee! Tot dan!

8 oktober: Loodsenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag zal het spel niet gemaakt worden door jullie leiding, maar door de loodsen! Zij zullen een super cool spel in petto hebben! Deze activiteit wordt met de volledige scouts gespeeld, want jullie leiding is namelijk op leidingsweekend.

15-16 oktober: Kennismakingsweekend om 9:30 uur @FRAC

Woohoo! Vandaag is het zover! Ons eerste weekend van dit scoutsjaar is een feit! Het gaat een super weekend worden met toffe activiteiten. Het begint zaterdag om 9:30u aan het Frac en eindigt zondag om 16u. Lees zeker de brief goed door, om te zien wat je mee moet nemen! Tot dan!

21 oktober: DAG VAN DE JEUGDBEWEGING

Yiepie! Ook al is het vandaag geen zaterdag, toch mag je vandaag je uniform aandoen en laten zien dat je een echte zeescout bent! Happy dag van de jeugdbeweging!

22 oktober: Quiz van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Bereid je meesterbrein maar voor en haal al jullie kennis naar boven, want die zal je nodig hebben. Vandaag zullen we niets anders doen dan quizzen! Ben je overtuigd dat je gaat winnen? Weet je op elke vraag het antwoord? Kom dat maar eens bewijzen bij deze awesome quiz!

29 oktober: Cluedo van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hopelijk wordt het vandaag mooi weer, want vandaag zullen we eindelijk cluedo spelen! Wil je weten wat er is gebeurd? En wie het heeft gedaan? En waar het is gebeurd? Kom dan zeker mee op deze knotsgekke speurtocht. Zie je om 14u aan het Frac!

Contactpersoon van de maand: Jay (0486889970)