April loodsen

Maandprogramma APRIL 2021

Loodsen

3 april: Opening vaarseizoen & Belofte van 12u30 tot 15u30 (zie mail) @FRAC

Het is weer die tijd van het jaar! Bootjes wijden zodat we veilig kunnen varen, jippiiee!!
EENNN omdat we dit scoutsjaar onze belofte nog niet afgelegd hebben, doen we dat vandaag er ook nog bij.
No stress: de belofte is dit jaar helemaal anders dan normaal en zal enkel binnen ons gezellig groepje zijn.
Piekfijn uniform, je mooiste mondmasker en de beste scoutsvibes is het enige wat je nodig hebt vandaag!

10 april: Zeilen + Stage van 14u tot 17u @ Mellevijver

Hoog tijd om weer de echte zeescout uit te hangen en zien of jullie na een koude winter en zo lang in jullie kot zitten nog steeds kunnen zeilen.
Doel van vandaag: geen boten kapot maken, geen man/vrouw overboord en hopen dat er wind is.
Ook zijn er enkele onder jullie die vandaag een jongere tak uit de nood zullen helpen en stage gaan doen. De planning hiervoor volgt nog, hou onze groep in de gaten voor meer info!

17 april: EHBO spel van 14uur tot 17uur @ FRAC

Eindelijk! 3de keer goeie keer, Lotte doet vandaag nog eens poging om ons het EHBO spel te laten spelen. Zorg ervoor dat je aanwezig bent, anders valt het spel in het water …

24 april: Kempenkuren + stage van 14uur tot 17uur @ FRAC

Dit jaar helaas geen weekend met andere scoutsgroepen, wel een battle tegen alle andere Jins van de Kempeeeuuhh!! Het thema is big brother en het zal de moeite zijn, meer verklappen we nog niet (en we hebben zelf gewoon nog niet meer info gekregen hihi).

Net zoals 2 weken geleden, gaat er een deel van jullie weer stage doen, spanneeeend!!! Hou onze groep in de gaten om te zien waar en wanneer je verwacht wordt.

Contactpersoon van de maand: Marieke (0498 73 57 00)