April Scheepsmakkers

29/04/2018 - 00:00

7 april: Geen activiteit

Helaas pindakaas, vandaag geen scouts, maar niet getreurd! Over 2 dagen is het namelijk paasweekend! Rust deze week dus maar goed uit , zodat je vanaf maandag alles kan geven op ons mega leuke weekend. Hopelijk tot dan!!!

9-11 april: Paasweekend @De Hoge Rielen

Jajajaja, het is weer tijd voor ons mega-awesome paasweekend. Als jullie er evenveel zin in hebben als de leiding wordt het zeker een pracht van een weekend met zotte spelletjes. We gaan ravotten in de bossen van de Hoge Rielen. Met zijn 230 ha is dit domein ideaal voor onze leden om zich uit te leven en tot rust te komen in de natuur. Het is een plaats van pure natuur en bloot beton. Als deze tekst nog niet duidelijk was: KOM GEWOON, WANT HET WORDT MEGA SUPER TOF!!!

14 april: Opening vaarseizoen van 9u tot 17u @Nieuwe kaai

Hopelijk zijn jullie allemaal al genoeg uitgerust ons weekendje, want ook vandaag is het weer feest, Opening Vaarseizoen !! Inderdaad ja, het is weer tijd om onze boten te huldigen en waar kunnen we dat anders doen dan aan de Nieuwe Kaai? Hopelijk zijn jullie talrijk aanwezig, dan kunnen we er een heus feest van maken !!!

20-22 april: Kempenkuren van vrijdag 19u tot zondag 13u @Frac

April zit bomvol, zeker met dit weekendje er nog bij. Het is namelijk KEMPENKUREN! Tijdens dit weekend gaan we banden met andere scoutsen van regio Kempen. Het weekend zal doorgaan in de Hoge Rielen waar we twee weken geleden ook zijn geweest. We vertrekken gezamenlijk vanuit het Frac met onze fiets. Tijdens onze fietstocht naar de Hoge Rielen gaan we genieten van de prachtige natuur om ons heen. Om een veilige doortocht te garanderen zal jullie leiding meefietsen. Meer informatie in verband met vertrekuur en aankomstuur vind je op de brief.

28 april: Zeilen van 9u tot 17u @Melle

Het zeilseizoen kan weer eens beginnen, jippiejahey! Hopelijk passen jullie waterschoentjes nog want die ga je vandaag nodig hebben, aangezien we gaan zeilen. Begin al maar vast met zeiltermen in te studeren, want anders kunnen er wel eens ongelukken plaatsvinden. We hopen jullie allemaal te zien, zo kunnen we het zeiljaar goed inzetten!!!