April Scheepsmakkers

28/04/2019 - 00:00

6 april: Opruimactie van 14u tot 17u @FRAC

Jaja, laat al die betogingsbordjes maar thuis, want vandaag gaan we de handen uit de mouwen steken. De klimaatbetogingen zijn onze scouts zeker niet voorbij gegaan. Vandaag gaan we met onze scouts de bossen rond onze lokalen proper maken!

13 april: Geen scouts

Helaas, vandaag is er geen scouts. Jullie krijgen vandaag de kans om van 14-17 uur te luieren in de zetel! Zie maar dat jullie allemaal zijn uitgerust voor het paasweekend dat voor de deur staat. Tot overmorgen!

15-17 april: Paasweekend van 9u tot 16u @De Hoge Rielen

Jippie het is weer zover!! Ons mega-awesome paasweekend!! We gaan ons drie dagen zot amuseren met echt supercoole spelletjes. Meer info over wat je moet meenemen staat uitgelegd op de brief. We hopen dat jullie talrijk aanwezig zijn!

20 april: Opening Vaarseizoen van 9u tot 17u @de Nieuwe Kaai

Vandaag spreken we af aan de Nieuwe Kaai om de opening van het vaarseizoen te vieren! De boten hebben lang genoeg stilgestaan in onze loods. Na vandaag zullen ze weer intensief gebruikt kunnen worden. Voorzie zeker een middagmaal en eventueel reserve kleding (je weet nooit wat er gebeurt…). Achteraf kan je nog even blijven hangen voor een hapje en een drankje.

PS: De ouders zijn welkom vanaf 14 uur om een spelletje te spelen, een drankje te drinken of een boottochtje te maken! Allen daarheen!

27 april: Zeilen van 9u tot 17u @de Melle

Vorige week hebben we de opening van het vaarseizoen gevierd. Vandaag gaan we dus het water op! Jaja, we gaan zeilen! Hopelijk kennen jullie je TNV nog, want dit kan zeker handig zijn. Vergeet zeker geen middagmaal, waterschoenen en eventueel reserve kleding. We hopen dat jullie allemaal talrijk aanwezig zijn!

Contactpersoon van de maand: Pieter  (0476032491)