April Zeehonden

28/04/2019 - 00:00

6 april: Klimaatspel van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag gaan we eens iets anders doen, we gaan de wereld namelijk laten zien dat onze zeescouts enorm voorbeeldig is wat betreft het klimaat. Samen met alle andere takken gaan we namelijk een grote opruim doen van het terrein rondom onze lokalen. Natuurlijk bindt jullie toffe leiding hier een heus klimaatspel aan vast, aangezien gewoontjes maar saai is!

13 april: Geen activiteit

Helaas is er deze week niets te doen op de scouts. Jullie leiding is zich namelijk volop aan het klaarmaken voor ons superduper paasweekend! Hopelijk zijn jullie maandag dus allen talrijk aanwezig!

15-17 april: Paasweekend van  9u tot 16u @De Hoge Rielen

Jippie! Eindelijk is het zo ver! Het paasweekend kan van start gaan. Hopelijk zijn jullie allemaal in de kerstsfeer, want dat is wat we dit weekend willen bereiken. Lekker gezellig rond de open haard de beste kerstsongs luisteren en nog veel meer! Hopelijk hebben jullie er nu al even veel zin in als de leiding.

20 april: Opening Vaarseizoen van 14u tot 17u @de Nieuwe Kaai

Vandaag is het alweer tijd voor een andere traditie, namelijk opening vaarseizoen! Voor ons als zeehondjes betekent dit ravotten op verplaatsing, hoezee!!! Daarnaast zijn er vandaag nog vele andere dingen te beleven zoals een vlottenrace en een megaspringkasteel. Ben jij ook zo benieuwd naar wat er nog meer is? Zeker komen is dan de boodschap!

PS: De ouders zijn ook welkom vanaf 14 uur om een spelletje te spelen, een drankje te drinken of een boottochtje te maken! Allen daarheen!

27 april: Bosspel van 14u tot 17u @FRAC

Nadat het weer een drukke maand is geweest, gaan we vandaag nog eens een rustig bosspel spelen. Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind en kunnen we vrolijk buiten spelen in een mooi opgeruimde omgeving. Laten we deze topmaand dan ook met zoveel mogelijk afsluiten!

Contactpersoon van de maand: Zaharof (04 72 39 55 09)