April zeehonden

Maandprogramma APRIL 2021

Zeehonden

3 april: Opening vaarseizoen @FRAC

Geen één, maar twee officiële scoutsgebeuren op dezelfde dag. Ten eerste zullen we de start van het vaarseizoen vieren. Helaas gaan we vandaag nog niet echt op het water, maar we gaan dit snel weer doen!  Ten tweede is er ook nog de belofte. Elk jaar legt een scouts een belofte af. Met de belofte zegt een scout zijn best te doen om de wet te houden, anderen te helpen en als hij daarvoor kiest de plicht/dienst voor God en land. De zeehonden belofte kunnen jullie vinden op de site. Studeer deze al maar goed in ;)).

10 april: Knutselen @FRAC

Jaja, vandaag gaan we een rustige activiteit doen. WE GAAN KNUTSELEN!! Jullie leiding is allemaal materiaal gaan halen zoals verf, glitter, stiften en nog veel meer. We zijn benieuwt wat jullie hier mee kunnen maken. Laadt jullie creatieve zieltjes al maar op, want je zal het nodig hebben!

17 april: Swingpaleis @FRAC

Dames en heren, jongens en meisjes!!! Zijn jullie klaar voor een heus swingpaleis???
antwoord: “Ja.”
Superduper, dan vliegen we er direct in. Het zal een activiteit vol spelletjes, quizzen en muziek worden. Maak jullie maar klaar voor één van de tofste activiteiten van dit jaar!

24 april: Spel kempenkuren @Frac

Hopelijk zijn jullie allemaal al bijgeslapen van het super toffe paasweekend. Normaal stond er deze week nog een weekendje gepland met alle kapoenentakken van de kempen, maar dit kan helaas niet doorgaan. De organisatoren hebben toch een super leuk spel voor ons gemaakt, dus we gaan ons zeker kunnen uitleven! Misschien kunnen we wel een prijs winnen… shhhttt!

Contactpersoon van de maand: Kerick (0476032491)