April Zeeleeuwen

28/04/2019 - 00:00

6 april: Minder is meer-actie van 14u tot 17u @FRAC

Weten jullie nog waar het jaarthema voor staat? Het gaat over het milieu, afvalpreventie, duurzaam transport en voedselverspilling. Vandaag gaan we ons als scout hiervoor inzetten! We gaan met de hele scouts ons bos afvalvrij maken. Stad Turnhout voorziet hiervoor handige knijptangen, handschoentjes en afvalzakken. Het enige wat je dus nodig hebt, is je perfect uniform en je liefste lach, want misschien komt de pers wel langs!

13 april: Geen activiteit

Helaas pindakaas, geen activiteit vandaag! Je kan natuurlijk al wel je valies maken voor paasweekend samen met mama en papa, zodat je maandag geen tijd verliest aan spullen zoeken! Tot maandag!

15-17 april: Paasweekend van 9u tot 16u @De Hoge Rielen, parking oost (Ossegoor, Lichtaart)

Drie topdagen scouts! Hopelijk heb je je al ingeschreven en de brief goed gelezen zodat je helemaal in orde bent! Alle info vind je op de brief die je hebt gekregen. Heb je de brief toch niet gekregen? Kijk dan maar snel op de website, want daar kan je deze ook terugvinden en dan hoef je dit superweekend niet te missen!

20 april: Opening Vaarseizoen van 14u tot 17u @de Nieuwe Kaai

Weer een superleuk jaarlijks evenement vandaag! We luiden het vaarseizoen in en laten de boten wijden op een goede vaart. Voor de rest zullen we nog een hoop leuke spelletjes spelen met de ouders en zal er ook veel te doen zijn, zoals een optreden, springkasteel, eten en drinken EN natuurlijk een top scoutssfeer!

PS: De ouders zijn ook welkom vanaf 14 uur om een spelletje te spelen, een drankje te drinken of een boottochtje te maken! Allen daarheen!

27-28 april: Kawellenweekend van 9u30 tot 12u @domein Esberg, hoekeinde 74, 2330 Merksplas

Kawellenweekend is een superleuk weekend met welpentakken van andere scoutsen in Turnhout, Beerse, Ravels en Vosselaar. Wij gaan samen met de zeewelpen deelnemen. Alle info vind je in de brief die je hebt gekregen op de scouts, via mail of op de website.

Contactpersoon van de maand: Lotte (0491592683)