April Zeeleeuwen

26/04/2020 - 00:00

Zoals jullie merken zorgt het coronavirus er ook bij ons voor dat wij onze activiteiten moeten schrappen. Dit is uiteraard heel erg jammer. De leiding keek enorm uit naar het paasweekend, het verjaardagsfeest van de scouts en alle andere activiteiten die geschrapt moeten worden, maar we moeten ons gezond verstand gebruiken en de maatregelen van de overheid volgen, zodat dat verdomde virus snel onder controle is en we heel erg snel terug kunnen spelen en ravotten.
TIP: ‘DE ONLINE JEUGDBEWEGING (tegen coronaverveling)’ is een openbare groep op facebook waarin op zaterdagen van 14-17 uur een online spel wordt gespeeld en de zeescouts wilt natuurlijk ook vertegenwoordigd worden, dus doe je best!
Hopelijk tot snel!

De leiding

4 april: Geen activiteit

11 april: Geen activiteit

13-15 april: Geen activiteit

18 april: Geen activiteit

25 april: Boys- en girlsnight van 16 uur tot 20.30 uur @locatie: to be announced

Jeeejjj, boys- en girlsnight, de leukste activiteit van het jaar! Dat vindt de leiding toch. Dit is wel een activiteit waarvoor je 4 euro moet meebrengen, want er wordt die avond natuurlijk ook gesmuld. Let op! De uren van de activiteit zijn ook een beetje anders! De plaats van de activiteit zal nog worden gemaild. Vergeet dus zeker de 4 euro niet mee te nemen en tot dan!

Op het moment van schrijven gaat de activiteit van 25 april nog door, maar de kans bestaat dat de maatregelen verlengd worden en deze activiteit dus ook niet doorgaat, maar dan zal dat ook via onze kanalen vermeld worden.

Contactpersoon van de maand: Veronica (04 92 96 40 17)