April Zeewelpen

28/04/2019 - 00:00

6 april: Bos opruimen van 14u tot 17u @FRAC

Tijdens de eerste activiteit van april gaan we met iedereen het bos opruimen.  Dit doen we zodat we tijdens andere activiteiten in een proper bos kunnen spelen. Wat jullie zeker nodig hebben is jullie eindeloze enthousiasme en wie weet is er nog een verrassing voor de harde werkers.

13 april: Geen scouts

Deze week is er helaas geen scouts, maar niet getreurd volgende week is het paasweekend en is jullie leiding weer present.

15-17 april: Paasweekend van 9u tot 16u @De Hoge Rielen

Ja, vandaag is het zover. Het super, megacool paasweekend gaat beginnen. Zijn jullie klaar om de Hoge Rielen onveilig te maken en de grote onderwaterwereld te leren kennen? De leiding heeft er alvast zin in!

20 april: Opening Vaarseizoen van 14u tot 17u @de Nieuwe Kaai

Opening Vaarseizoen staat weer voor de deur. Vandaag vieren we dat we weer kunnen gaan roeien en zeilen. Wij gaan allemaal leuke spelletjes spelen en ons uitleven op het springkasteel!

PS: De ouders zijn ook welkom vanaf 14 uur om een spelletje te spelen, een drankje te drinken of een boottochtje te maken! Allen daarheen!

27 april: Kawellenweekend van 9.30u tot 12u @domein Esberg, Hoekeinde 74 in Merksplas

Je ziet het goed, we gaan weer op weekend met de welpen! We doen dit niet alleen, want alle scoutsgroepen van de Noorderkempen gaan mee. Deze keer staat alles in het thema van ‘boerderij’. Zorg dat je zeker komt zodat we kunnen laten zien dat de zeescouts de beste boeren en boerinnen zijn!

Contactpersoon van de maand: Rikki (0471 92 86 94)