April zeewelpen

Maandprogramma APRIL 2021

Zeewelpen

3 april: Opening vaarseizoen van 9u-12u of 14u-17u(zie mail) @frac

Dag lieve welpjes! Een nieuwe maand vol scoutsplezier is begonnen! Vandaag is het opening vaarseizoen. Dit jaar in een ander jasje gestoken door jullie leiding, want vandaag doen we ook onze belofte. Er mogen jammer genoeg geen ouders komen kijken, maar jullie gaan even hard shinen!!! Kom helemaal in perfect uniform! Dat betekent: korte donkerblauwe broek (geen broekkousen er onder), welpentrui, botinnen, donkerblauwe sokken, sjaaltje en petje.

WE ZIEN JULLE OP HET FRAC!

10 april: Verrassingsactiviteit van …uur tot …uur (zie mail) @Frac

Is het stratego? Is het een levensweg? Of gaan we toch onze TNV opfrissen? Wat we gaan doen is nog 1 grote verrassing. Misschien laten we ons wel leiden door onze buikgeluiden om hier een top-activiteit van te maken. Hopelijk tot dan!

17 april: Roeien van …uur tot …uur (zie mail) @Melle

Gelijk HOP, gelijk HOP, Gelijk HOP… welpen trek je zeilschoentjes maar aan, want wij gaan roeien! Op de enige echte wateren van de Melle. Na een lange pauze kunnen jullie eindelijk nog eens in de roeiboot zitten!!! Jullie leiding is er al helemaal klaar voor! Jullie ook?

24 april: Kempekuren van …uur tot …uur (zie mail) @Frac

Normaal gezien zouden we met alle zeewelpen, kawellen, kabouters, welpen, kortom alle 9- en 10-jarigen van heel de Kempen op weekend gaan. Omdat dit door corona niet mag, gaan we wel een cool spel spelen tegen deze andere scoutsen! Elke scouts speelt dit aan zijn lokalen, maar toch tegen elkaar. Benieuwd hoe het in zijn werk gaat?!? Zeker komen dan!

Contactpersoon van de maand: Ikki (0471447252)