December Zeehonden

29/12/2019 - 00:00

7 december: Knutselen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Haal de verf en penselen al maar boven, want deze zaterdag gaan we gezellig knutselen. Joepie! We gaan de mooiste en gekste kunstwerken maken met karton, lijm, verf en nog veel meer! Vergeet zeker je knutseltalent niet mee te nemen naar de scouts.

14 december: Het Grote Cacao Spel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Deze week gaan we leren hoe je cacaobonen oogst en hoe je hiervan overheerlijke chocolade maakt. Ook gaan we leren hoe we hiermee super lekkere warme chocomelk maken en misschien kunnen we dit op het einde van de activiteit ook opdrinken. Dat wil je toch niet missen?

21 december: Kerstspel van 18 uur tot 20.30 uur @FRAC

Ho ho ho! De kerstman met zijn rendieren en coole slee is er weer, want het is bijna Kerstmis. Dus om helemaal in de kerstsfeer te komen, gaan we deze avond kerstbomen versieren, rendieren temmen en door de sneeuw sleeën (als het heeft gesneeuwd).

28 december: Geen scouts

Spijtig genoeg is het deze zaterdag geen scouts. Gelukkig is het kerstvakantie en kan je gezellig Kerstmis en Nieuwjaar vieren met je familie.

Contactpersoon van de maand: Zeevang 0476 61 47 25