December Zeeleeuwen

29/12/2019 - 00:00

7 december: Battlespel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Zijn jullie klaar voor een grote strijd? Vandaag gaan jullie battlen tegen elkaar op leven of dood! Nee nee, dat laatste is een grapje, maar battlen gaan jullie wel doen. Bereid je dus al maar voor! 10 push-ups, 20 sit-ups, zodat je zeker sterker bent dan je tegenstanders. Wie weet staat er op jullie nog wel een leuke verrassing te wachten!

14 december: Knutselen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Joehoeee! Wek jullie rechterhelft van jullie brein maar, want vandaag gaan we knutselen! Wat we gaan maken zullen jullie nog wel zien, maar weet dat het iets super-mega-ultra-fantastisch-cool gaat zijn! Wees erbij!

21 december: Kerstfeestje van 18 uur tot 20.30 uur @FRAC

De leukste feestdag van het jaar komt eraan, KERSTMIS! Daar hoort natuurlijk een gezellig kerstfeest bij. We verwachten jullie dan ook allemaal heel mooi opgekleed. (Jullie hebben geen uniform nodig deze activiteit.) Jullie gaan om het chicst, dat is belangrijk, mocht er misschien toch eens een special guest langskomen…

28 december: Geen scouts

Oh nee! Vandaag is er geen scouts, zo jammer. Vier de feestdagen wel heel goed en veel succes met het voorlezen van de nieuwjaarsbrieven! Tot volgend jaar!

Contactpersoon van de maand: Lina (0497755226)