December Zeeverkenners

29/12/2019 - 00:00

7 december: Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @Zwembad Stadspark

Nu de vakantie al zo ver weg is, wordt het nog eens tijd dat we die zwembroeken/bikini’s naar boven halen. Jaja, je kan het hierboven al lezen. We gaan lekker zwemmen. Ah ja, in het water voelen wij ons thuis als echte zeescouts.

14 december: Filmavond van 19 uur tot 21.30 uur @FRAC

Doe maar je pyjama aan en neem maar een dekentje en kussen mee, want we gaan het lekker gezellig maken met een echte filmavond. Bij elke film horen ook snacks en die mag jij zelf meebrengen natuurlijk. PS: Neem ook wat mee voor de leiding (Carlito houdt van popcorn).

21 december: Kerstbrunch van 10 uur tot 13 uur @FRAC

Aangezien we vorige week een avondactiviteit hebben gedaan, gaan we deze week een middagactiviteit doen. Jaja, een brunch, dat ken je toch wel he? Wat zeg je? Neeee?! Wel, het principe is duidelijk, iedereen neemt zijn eigen middageten mee. We kunnen ook ter plaatse dingen maken. Aangezien het een kerstbrunch is, doen we ook kerstkleren aan. En wat is Kerstmis nu zonder cadeautjes? Iedereen neemt ook een cadeautje ter waarde van max. 5 euro mee. Zoek dus het meest random cadeautje dat je kan vinden. See you there!

28 december: Geen scouts

Jaja, helaas geen scouts vandaag. Jullie zullen het zonder je favoriete leiding moeten doen vandaag, maar geen zorgen, jullie kunnen het! Ik geloof in jullie.

Contactpersoon van de maand: Lotte (+32491592683)