December Zeewelpen

29/12/2019 - 00:00

7 december: Avonturentocht van 14 uur tot 17 uur @Bezoekerscentrum De Liereman

Dag beste welpen, vandaag gaan we eens een andere plek verkennen. We gaan nieuwe avonturen beleven en van jullie waardige avonturiers maken. De leiding heeft er al super veel zin in. Jullie toch ook?

14 december: MEGACOOLGEHEUGENSPEL van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Wooooow cool! We spelen een geheugenspel, maar niet zomaar een geheugenspel! Dit spel kennen sommige van jullie al wel. Dat beloofd, maar welpen vrees niet het wordt echt een super toffe namiddag.  Oefen al maar vast je geheugen, want het zal nodig zijn!

21 december: Kerstfeest van 14 uur tot 17 uur @Frac

“Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Oh, what fun it is to ride, in a one-horse open sleigh” Jaja welpen het is bijna Kerstmis! Nog maar drie nachtjes slapen, maar eerst gaan we nog een kerstfeestje houden op de scouts. Trek jullie mooiste outfit maar uit de kast. Wij hebben er echt al veel zin in!

28 december: Geen scouts

Jammer genoeg is het vandaag geen activiteit, maar jullie gaan jullie zelf zeker kunnen bezighouden met al die familiefeestjes tijdens deze periode. Volgende week zien we jullie terug om het nieuwe jaar in te zetten! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Hathi (0497122218)