December Zeewelpen

27/12/2020 - 00:00

Maandprogramma DECEMBER

Zeewelpen

Al deze activiteiten zijn onder voorbehoud van de coronamaatregelen. Mochten jullie toch niet naar de scouts kunnen komen, zullen wij een coronaproof alternatief voorzien.

5 december: Sinterklaasspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint! Morgen is het weer zo ver. Zijn jullie allemaal braaf geweest dit jaar? Om alvast een beetje in de sinterklaassfeer te komen, spelen we vandaag een sinterklaasspel. Misschien valt er wel al wat lekkers te verdienen?

12 december: Brunch van 9 uur tot 11.30 uur @FRAC

Omdat sommige van jullie favoriete leiding deze weken examens hebben, spreken we af in de voormiddag voor een heuze brunch! ‘Huh, een brunch, wat is dat???’, vraag je je misschien af.  Wel, iedereen neemt iets lekkers mee en zo genieten we samen van een overheerlijk ontbijt/lunch. Vergeet dus zeker niets lekkers mee te nemen. Dat wordt smullen!

19 december: Feestdagenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het is al weer bijna het einde van het jaar. Sinterklaas is pas geweest en nu komen er ook nog heel wat andere feestdagen aan. Daarom spelen we vandaag een groot feestdagenspel! Oefen dus alvast wat kerst- en nieuwjaarsliedjes, dan kunnen we samen de feestdagen vieren.

26 december: Geen scouts

Oohnn, vandaag is het jammer genoeg geen scouts. Kotick is namelijk jarig vandaag en die wou graag alleen feesten. Of misschien is het toch gewoon kerstvakantie deze week? In ieder geval, geniet van de coronaproof kerstfeestjes, zet het nieuwe jaar goed in en we zien jullie terug volgend jaar!

Contactpersoon van de maand: Chikai (0478544639)

WIST JE DAT…

…We al veel foto’s hebben ontvangen van de cluedo zoektocht?

…We heel blij zijn dat jullie de zoektocht doen en we jullie mooie foto’s mogen bewonderen?

…Jullie leiding een verjaardagskalender heeft gemaakt voor dit scoutsjaar?

…We deze maand twee jarigen hebben?

…Deze maand Kotick 20 jaar wordt en Wouter 8?