Februari Loodsen

26/02/2023 (All day)

4 februari: Bouwvakkerdag  van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Booooob de bouwer, kunnen wij het maken? Nou en of, jullie mogen de beste bouwvakker outfit/ kleding aandoen die vuil mag worden. Vandaag kruipen jullie voor een paar uur in de huid van een materiaalmeester, dit betekent werken, werken en nog eens werken. Na al dat harde werk mag er natuurlijk gerust worden, want dit is tevens de start van de leefweek!

11 februari: Het ultimatefracfestspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Na een lange week op de scouts is ons hoogtepunt aangebroken, FRACFEST! Vandaag staat alles in het teken van: feest, muziek, dj’s, inkom, toog en freedom Cola. Alles wat er nodig is om een knaller van een avond te organiseren! Er zijn niet veel woorden nodig voor een feest zoals dit, dus see you there!

18 februari: Winterwandeling van 14 uur tot 17uur @wiezoektdievindt

De wandeling des winters is weer aangebroken. Zoals elk jaar is dit het summum waar ouders, familieleden, zeescouts en zelfs onze trouwe viervoeters samenkomen om een gezellige wandeling te maken. De boodschap is dus duidelijk… haal iedereen uit die luie zetel en kom net zoals vele andere ons vergezellen op de winterwandeling!

25 februari: Stadspel  van 14 uur tot 17 uur @Futur

Turnhout onveilig maken is voor ons geen probleem, daarom trekken we vandaag het centrum in voor een echte klassieker! Welk spel we precies gaan spelen blijft nog geheim, maar je kaartkennis ga je kunnen gebruiken.

Na de scouts is er nog een kinderfuif en hebben wij vestiaire, niet vergeten!

Contactpersoon van de maand: Mathis  tel. +32 493 98 16 07