Februari Zeehonden

24/02/2019 - 00:00

2 februari: Lampionnentocht van 14u tot 17u @Frac

Een tocht door het donker tiditiditi we zijn toch niet bang tiditiditi we hebben een zaklamp bij tiditiditi... Ho, wacht even, een zaklamp?? Nee, vandaag maken we een tocht door het donker met lampionnen. Daarom verwachten we jullie om 14 uur aan het Frac om samen lampionnen te maken. Om 16 uur zijn alle ouders welkom om samen een wandeling te maken. Na de wandeling is er de mogelijkheid om te genieten van een hapje en drankje.

9 februari: Technieken + kookdag van 14u tot 17u @Frac

Vandaag gaan we jullie al een beetje voorbereiden op groot kamp, we leren jullie al enkele technieken aan en geven jullie de beste kooktips! Natuurlijk willen we aan iedereen laten zien wat voor een top-chefs wij zijn, dus we nodigen de ouders graag om 16u45 uit om te komen proeven van de lekkere creaties die we hebben gemaakt. Tot dan!

16 februari: Leidingswissel van 14u tot 17u @Frac

Vandaag is een speciale dag, jullie leiding zal er namelijk niet zijn. Vandaag staat er een spiksplinternieuwe leidingsploeg voor jullie klaar! Zij zijn voor één dagje eens leiding van de leukste leden van onze scouts (jullie dus ;) ). Zij zullen een spel spelen met jullie en ervoor zorgen dat jullie al je energie kwijt kunnen. Gaan jullie ons missen? Wij jullie heel hard!

23 februari: Schaatsen van 13u30 tot 17u @Frac

Weten jullie wat we vandaag gaan doen? Het is iets met water, maar het moet er heel koud voor zijn zodat het water bevroren is. Jaja, vandaag gaan we schaatsen, dus haal je mooiste kunstjes al maar boven!  We spreken deze keer wat vroeger af aan het Frac omdat we nog naar de schaatsbaan moeten wandelen. Wat moeten jullie meenemen? Handschoenen/muts/sjaal en 5 euro. Vergeet ook zeker geen lange broek aan te doen! We verwachten wel dat je de rest van je uniform aanhebt (trui/t-shirt/das). Zorg dat je erbij bent want het wordt supertof!

Contactpersoon van de maand: Nuno (Fernandez) (0484169640)