Februari Zeehonden

01/03/2020 - 00:00

1 februari: Wereldreisspel + winterwandeling van 15 (!) uur tot 18 uur @FRAC

Lieve lieve zeehondjes, vandaag gaan we de maand februari inzetten met een super cool spel waarmee we rond de hele wereld gaan reizen! Ik bedoel… dat wil je toch zeker niet missen?! Vanaf 17 uur zijn ook de ouders welkom op de scouts, omdat we na deze hele wereldreis nog een laatste wandeling gaan maken: de jaarlijkse winterwandeling door ons prachtige bos!
Na de winterwandeling trakteert het OZEE op heerlijke pannenkoeken! Als je van die heerlijke pannenkoeken dorst hebt gekregen, kan je de loodsen nog steunen, want zij voorzien chocomelk en jenever aan democratische prijzen!

8 februari: Sport- en welnessdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hopelijk zijn jullie vandaag perfect uitgerust en in TOPvorm, want vandaag heeft jullie geweldige leiding voor een heerlijke sportdag gezorgd! Jullie mogen allemaal jullie uniform een keertje achterwege laten en sportkledij aandoen, want dat gaan jullie zeker nodig hebben! Na enkele uurtjes te hebben gesport en als jullie spieren helemaal getraind zijn, sluiten we de activiteit af met een ontspannend wellness moment.

15 februari: Leidingswissel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is jullie leiding eens leiding bij andere takken en krijgen jullie ook een geheel nieuwe leidingsploeg. “Ooooh…” Ja ja, we weten het, maar volgende week zien jullie ons weer terug! Wie weet is de leiding van vandaag bijna even leuk als wij, maar ja… Dat is haast onmogelijk. Het wordt in ieder geval een heel cool spel, daar zijn we wel zeker van!

22 februari: Boys- en girlsdag van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Een van de lievelingsactiviteiten van jullie leiding is een boys- en girlsnight, maar aangezien het gewoon van 14 tot 17h is, noemen we het spel van vandaag een ‘boys- en girlsdag’!! Wil je bewijzen hoe een stoere, sterke en snelle kerel, of hoe een elegante, lieve en praatgrage chick je bent, kom dan vandaag zeker naar de scouts! xxx

29 februari: Stadsspel van 14 uur tot 17 uur @Futur

Het is alweer de laatste zaterdag van de maand, dus moeten we wel afsluiten met een ultra-leuke activiteit… Een stadsspel! Vandaag gaan we de prachtige straten van Turnhout city ontdekken en onveilig maken met een spannend stadsspel. Aan het einde van de activiteit mogen jullie ouders jullie komen ophalen aan de Futur, dé feestzaal van Turnhout.
Willen jullie nog niet meteen naar huis, dan kunnen jullie nog altijd komen dansen en springen op de fameuze kinderfuif, waar jullie leiding en nog heel veel andere scoutskindjes zeker weten naartoe komen!

Contactpersoon van de maand: Epatkas (0472 62 51 25)