Februari Zeehonden

28/02/2021 - 00:00

Zeehonden

6 februari: Sportdag van 14 uur tot 17 uur @Frac

Laat jullie scoutsuniform maar thuis en trek jullie mooiste sportpakje maar aan, want vandaag hebben wij een super leuke sportieve sportdag voor jullie voorzien. Zorg ervoor dat jullie helemaal getraind zijn, zodat jullie de leiding kunnen verslaan.

13 februari: Matkah en Limmer hun verjaardagsfeest van 14 uur tot 17 uur @Frac

Hieperdepieperdepiep hoeraaaaaa! Vandaag is het groot feest, want Matkah en Limmer zijn jarig. We gaan er groot feest van maken met vele slingers en ballonnen. Jullie kunnen thuis al een leuke tekening voor hun maken. Dit gaan ze heel leuk vinden.

20 februari: Stratego van 14 uur tot 17 uur @Frac

We trekken vandaag het bos in, want we gaan nog eens een mega cool bosspel spelen dat jullie heel erg leuk vinden. Ja hoor, we spelen vandaag stratego! Je kan thuis je sluiptechnieken en je verstopskills oefenen, want deze gaan zeker van pas komen.

27 februari: Verassingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @Frac

Wat we gaan doen vandaag blijft nog een verrassing, maar ik kan je vertellen dat het een mega coole verassende leuke activiteit gaat worden. Misschien doen we wel een super leuke quiz of gaan we jullie scoutstechnieken wat bijschaven? Je kan er maar op één manier achterkomen en dat is door te komen naar de activiteit.

Contactpersoon van de maand: Chickie (0468282210)