Februari Zeehonden

26/02/2023 (All day)

4 februari: Pleinspelletjes van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Jazeker, het is weer tijd voor kei toffe spelletjes. We gaan super leuke pleinspelletjes spelen die we niet vaak spelen. Wees zeker op de zeescouts deze week, want we gaan er een onvergetelijke namiddag van maken!

11 februari: K3-spel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele. Ja ja, het is tijd voor een kei leuk K3-spel. Zorg ervoor dat je alle K3-liedjes kan dansen en zingen, want misschien kan je dan winnen. De jongens moeten ook niet bang zijn om te komen!

18 februari: Winterwandeling van 14 uur tot 17 uur @Stadsboerderij Turnhout

Trek je warmste jas maar aan, want we gaan een super mooie winterwandeling maken. Neem zeker je familie en huisdieren mee, want iedereen mag deze prachtige wandeling meemaken.

25 februari: Stadsspel van 14 uur tot 17 uur @Futur

Kom deze week zeker naar de zeescouts, want het is tijd voor een tof stadspel. We gaan er een kei toffe namiddag van maken. Blijf nog even na de activiteit om onze geweldige kinderfuif mee te maken!

Contactpersoon van de maand: Webster (0487691411)