Februari Zeeleeuwen

26/02/2023 - 18:30

4 februari: Spelletjes met scouts Sint-Michiel van 14 uur tot 17 uur @Zwembad Stadspark

Vandaag gaan we de battle aan met scouts Sint-Michiel. Wie is de beste scouts? Dat gaan we vandaag te weten komen. Wij gaan laten zien wat wij kunnen! Kom allemaal maar, want met hoe meer we zijn, hoe beter we het gaan doen!

11 februari: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

We gaan nog eens een oldskool bosspel spelen. Is het Stratego, of misschien wel Cluedo? Trek jullie winoutfit al maar aan, dan kunnen we er helemaal voor gaan! Wie zal het zeggen? Komen is dus de boodschap!

18 februari: Winterwandeling van 14 uur tot 17 uur @Stadsboerderij Turnhout

Het is weer tijd voor de jaarlijkse traditie, namelijk onze heuse winterwandeling. Deze keer weer op een andere locatie dan vorig jaar, namelijk op de Stadsboerderij van Turnhout. Je ouders mogen mee komen stappen. Ook jullie huisdieren mogen meekomen (een hond of een kat of …). Je kippen laat je best thuis.

25 februari: Stadsspel van 14 uur tot 17 uur @Futur

Woehoe, het is weer tijd voor een stadsspel. In de plaats van het fracbos gaan we vandaag de stad onveilig maken. We spreken dus af aan de Futur. Na de scouts is er in de Futur ook een kinderfuif. Hier kan je je beste dansmoves laten zien!

Contactpersoon van de maand: Mart Van Bourgognie (0468282210)