Februari Zeeverkenners

01/03/2020 - 00:00

1 februari: Winterwandeling van 15 (!) uur tot 18 uur @FRAC

Vandaag is het winterwandeling, onze jaarlijkse traditie. Neem ook een glazen pot mee en een stok. Daar maken we lampionnen mee. Nodig je ouders en grootouders uit zodat we met iedereen een gezellige tocht kunnen maken. Hondjes, katten en konijnen zijn ook welkom. Ouders zijn welkom om 17 uur om samen met hun kind mee te wandelen.
Na de winterwandeling trakteert het OZEE op heerlijke pannenkoeken! Als je van die heerlijke pannenkoeken dorst hebt gekregen, kan je de loodsen nog steunen, want zij voorzien chocomelk en jenever aan democratische prijzen!

8 februari: Zoetzuur spel van 14uur tot 17uur @FRAC

ਅੱਜ ਅਸੀਂ ਸਿਰਫ ਚੰਗੀਆਂ ਚੀਜ਼ਾਂ ਅਤੇ ਗਿੱਲੀਆਂ ਖੇਡਾਂ ਕਰਦੇ ਹਾਂ. ਇਹ ਸੁਨਿਸ਼ਚਿਤ ਕਰੋ ਕਿ ਤੁਸੀਂ ਸਾਰੀਆਂ ਪਦਾਰਥਾਂ ਲਈ ਆਪਣੇ ਪੇਟ ਵਿਚ ਥੋੜ੍ਹੀ ਜਗ੍ਹਾ ਛੱਡੋ.

15 februari: Leidingswissel van 14 uur tot 17 uur @FRAC
Асаблівы занятак на гэты раз. Вы атрымаеце іншае, менш веселае кіраванне. Тое, што яны будуць рыхтаваць, не будзе такім цікавым, але будзе прыемна, бо яны зрабілі ўсё магчымае.

22 februari: τεχνικές van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Πυρκαγιά, κολύμβηση, σημαντήρες και φάρος, πρώτη βοήθεια, ιστιοπλοΐα και μαγείρεμα. Αυτές είναι όλες οι τεχνικές που πρόκειται να μάθετε σήμερα. όλα θα συζητηθούν και όλοι θα βοηθηθούν. Η διοίκηση διασφαλίζει ότι παραμένει ενδιαφέρουσα για όλους. Θα σας δω σύντομα!

29 februari: Spel voor de leiding van 14 uur tot 17 uur @Futur

Het is vandaag onze scoutsfuif dus we spreken af een de Futur bij de Warande. De leiding heeft geen zin om iets voor te bereiden dus mogen jullie iets maken voor ons. We beloven dat we even hard zullen meespelen als dat jullie altijd doen.
Na de scouts is er een hele toffe kinderfuif!

Contactpersoon van de maand: LOTTE (0123456789, of iets in de buurt)