Februari Zeewelpen

25/02/2018 - 00:00

3 februari:​ Winterwandeling ​van 14u tot 17u @Liereman Oud-Turnhout

Trek jullie wandelschoenen maar aan, smeer de beentjes maar in en trommel jullie allerliefste mama’s, papa’s, broers, zussen en vriendjes maar op, want vandaag heeft het OZEE voor ons weer de jaarlijkse winterwandeling uitgestippeld! We maken er met de hele scouts een leuke wandeling van, en we zullen de andere takken eens tonen dat de zeewelpen de allerbeste wandelaars zijn! ;)

10 februari: ​Bosspel​ van 14u tot 17u @Frac

Vandaag gaan we nog eens het bos van het Frac onveilig maken en een super mega kei cool bosspel spelen! Wat voor spel het is, is nog een grote verassing, maar wat we al wel kunnen verklappen is dat alle welpjes zeker moeten komen. Dit wordt een bosspel om nooit te vergeten, dus wees erbij!

17 februari: ​Leidingswissel ​van 14u tot 17u @Frac

Helaas pindakaas… Vandaag gaan jullie je allergrootste idolen moeten missen… Jullie favoriete welpenleiding gaat er niet zijn, maaaarrrr er is ook goed nieuws! Er komen vandaag nieuwe leiders en leidsters eens kijken hoe leuk de welpen wel niet zijn. We kunnen jullie wel één ding verzekeren: de tijdelijke, nieuwe welpenleiding is bijna even leuk als jullie leiding! Zeker komen is dus de boodschap (en wees niet bang om de nieuwe leiding eens te plagen ;) )

24 februari: Loodsenspel ​van 14u tot 17u @Frac

Weten jullie nog dat er een paar weken geleden extra leiding bij was? Het waren de loodsen die eens een kijkje kwamen nemen bij ons. Omdat ze het zo leuk vonden komen ze vandaag nog een keertje terug en hebben ze zelfs een spel gemaakt voor jullie! Leuk hé?! Neem zeker je grootste glimlach en een flinke portie enthousiasme mee, zodat de loodsen zien dat wij nog steeds de leukste tak zijn!