Januari Loodsen

26/01/2020 - 00:00

4 januari: Stadsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Eerst en vooral: gelukkig nieuwjaar allemaal! Raar om zo te schrijven op 10 december.

Vandaag gaan we een stadsspel spelen! We spreken om twee uur af aan het FRAC. Zorg dat je zeker een fiets bijhebt (die helemaal in orde is). Aangezien het putteke winter is, kan je je best warm aankleden. Als je een voorsprong wilt krijgen aan de start van het spel, stuur je de laatste tien cijfers van pi naar Lars.

6 januari: Driekoningen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Scouts op een maandag, ongezien! Helaas valt drie koningen op een maandag dit jaar en kan de leiding de tijd niet rekken. Om een klein centje bij te verdienen voor de zeilreis of takkas, gaan we dus op een maandag afspreken. Je verkleden als een koning is niet alleen toegelaten maar wordt ook aangemoedigd!

11 januari: Kijkstage van 14 uur tot 17 uur @Zie tak

Helaas zal je de leiding niet zien vandaag. Jullie gaan nog eens op pad om te kijken wat leiding zijn eigenlijk wel niet is. Kijk op de planning bij welke tak je staat. Kijk ook zeker de locatie en het uur van je tak na! Hopelijk heb je er al zin in. Volgende week zien we elkaar weer. De leiding mist jullie al!

18 januari: Schaatsen/Zwemmen van 14 uur tot 17 uur @

Wat we vandaag doen ligt nog niet vast. Misschien gaan we schaatsen, misschien gaan we zwemmen. Jullie beslissen! Hou Facebook zeker in de gaten! Als we gaan zwemmen, neem je best zwemgerief mee. Je hebt ook een centje (€3) nodig. Als we gaan schaatsen, neem je handschoenen en geld mee. Indien je eigen schaatsen hebt, mag je die ook meenemen.

25 januari: Doestage van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Oh nee, deze week zien we elkaar weeral niet! Waar gaat dat toch naartoe met de wereld. We zijn er wel zeker van dat jullie je gaan amuseren. Bereid je stage goed voor. Intermezzo: Bereid zonder t omdat de zin gebiedende wijs is, niet omdat je na het werkwoord komt. Je is niet het onderwerp van deze zin. Spreek vroeger af zodat je je materiaal kan klaarzetten. Voorzie een sleutel van het FRAC, anders sta je voor een gesloten deur. Stuur je spel op voorhand door naar Caitlin en naar de takleiding van de tak waar je stage doet.

Contactpersoon van de maand: Lars (0497/76 71 70)