Januari Zeehonden

30/01/2022 - 00:00

1 januari: Geen scouts

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Vandaag vieren we de start van het nieuwe jaar samen met onze families en vrienden . Daardoor slaan we nog een weekje een activiteit over. Ik hoor jullie al zuchten, maar niet getreurd! Ons goede voornemen voor dit jaar is om de zeehonden NOG meer plezier te laten beleven dan we al deden.
Lieve schatjes van patatjes van de zeehondjes: Geniet van deze feestdag en van het laatste weekje vakantie en zorg dat je er volgende week weer staat!

8 januari: Formule 1 van 14 uur tot 17 uur @FRAC

VRRRROOOEEMM VROOOEEEMMM! Opgepast: Max Verstappen vliegt voorbij!
Enkele weken geleden werd Max Verstappen wereldkampioen in de Formule 1, maar sinds die wedstrijd is zijn auto kapot… Zoals jullie weten, kan jullie leiding alles, dus hebben wij dan maar voorgesteld om het probleem op te lossen. Samen met jullie gaan we nieuwe Formule 1 wagens zoeken, maken én testen! Ouders, geen paniek: we gaan niet in echte auto’s rijden hoor. Wat dan wel? Aha, geheimpje! Kom het zelf maar ontdekken…

15 januari: Boysnight van 18 uur tot 20u30 @FRAC

Huh? Boysnight? Wil dat dan zeggen dat alleen de jongens mogen komen vandaag?
Natuurlijk niet! Iedereen is welkom vandaag op 1 voorwaarde: je moet je verkleden als een echte jongen, man, opa… Zoek dus je snorren, baarden, strikjes en dassen maar. Wij gaan vanavond op zoek naar de beste, sterkste, grappigste en knapste jongen van de zeehonden. En wees gerust: ook de meisjes maken kans hoor!

22 januari: Après-ski van 18 uur tot 20u30 @FRAC

Geen sneeuw? Geen probleem! Deze avond begeven we ons toch naar de bergen. De boodschap is simpel: kleed je lekker warm aan alsof je net van de skipiste komt, want het wordt winter op het Frac vandaag! Oh ja, begin alvast je dansbenen los te schudden en je stem te smeren, want je gaat het nodig hebben!

29 januari: Zaharof is jarig van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Hiep hiep hoeraaaa! Zaharof wordt vandaag 19 jaar en dat moet gevierd worden. Ik heb hem ooit eens horen zeggen dat hij dat het liefste doet met zo veel mogelijk zeehonden en vooral met lekker veel koekjestaart. Maak alvast je mooiste tekening voor Zaharof, lees in alle kookboeken nog eens na hoe we koekjestaart kunnen maken en dan maken we er een fantastische dag van!!

Contactpersoon van de maand: Vuurdans (0498 73 57 00)