Januari Zeeverkenners

27/01/2019 - 00:00

5 januari: Driekoningen van 14u tot 17u @FRAC

De vakantie is nog niet helemaal gedaan, dus we gaan er nog een laatste keer van genieten met een driekoningenspel. Verkleed komen is niet verplicht, maar wordt wel aangemoedigd. Vergeet de ster niet, anders weten we niet waar we naartoe moeten!

12 januari: Wereldkampioenschap Zoutelande luisteren van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag is het zover! Tijd voor het allereerste wereldkampioenschap Zoutelande luisteren! Voor de liefhebbers: warm je stembanden op en neem je dansbenen mee. Voor de haters: neem goede oordopjes mee, want het gaat er luid aan toe gaan!

19 januari: Spel met Schorvoort van 14u tot 17u @Stadspark (sporthal)

Omdat sommige leiding tijdens de examens geen drie uur kan vrijmaken op een zaterdagnamiddag, gaan we een spel spelen met andere scoutsgroepen uit de buurt. We hebben dit al een keertje gedaan, dus jullie weten wel dat we sowieso gaan winnen.

26 januari: Stratego van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag trekken we nog eens het bos in met een oude klassieker! Het is tijd om stratego boven te halen. Het leuke is dat jullie zelf het thema mogen kiezen. Zorg dat het gewoon niet te vies is.

Contactpersoon van de maand: Caitlin (0470985386)