juni akazee

28/05/2022 - 00:45 to 30/06/2022 - 00:45

akazee

11 juni: bomma en bompaspel van 14 uur tot 17uur @Frac

Vandaag mag je de kleren van je grootouders aantrekken en je baard bovenhalen. Je verkleden als een oudje mag dus, maar moet niet. We doen vandaag alles wat oude bomma’s en bompa’s doen op hun oude dag. We slenteren de namiddag door met leuke spelen zoals bingo, petanque en veel meer spelletjes voor op onze oude dag.

25 juni: Groepsuitstap van10 uur tot 17uur @Zilvermeer (Mol)

Joepie, als laatste activiteit gaan we met de hele groep op uitstap naar het zilvermeer. Hopelijk is het goed weer en kunnen we samen plonsen in de vijver. Ook gaan we samen de speeltuin verkennen, spannend! Meer informatie kunnen jullie vinden in de brief. Vergeet zeker niet op tijd in te schrijven zodat je zeker meekan naar deze topactiviteit! Nadien gaan we met de bus terug naar de scouts en is het bak- en braadfeest. Dit is een gezellige BBQ met heel onze groep. Vergeet hier ook niet voor in te schrijven als je gezellig mee het scoutsjaar wil afsluiten. Vrienden en familie zijn zeker welkom om hier mee te smullen!

Contactpersoon van de maand: Lotte (0491592683)