juni zeehonden

29/05/2022 - 15:30 to 29/06/2022 - 15:00

Zeehonden

4 juni: Filmavond van 18 uur tot 20 uur @Frac

De laatste maand voordat we op kamp gaan, is begonnen! Dit keer is het geen middagactiviteit, maar een avondactiviteit. Vandaag doen we niets meer dan chillen en genieten van de film. Wil je weten wat voor film we gaan kijken? Dan moet je zeker komen! Ook mag je je uniform thuis laten en je pyjama of comfortabele kleren aandoen. Dan kan je zeker genieten van deze plezante filmavond!

11 juni:  Avondspelletjes + TNV van 18 uur tot 20 uur @Frac

Alweer een avondactiviteit? Ja, dat lees je goed! Vandaag gaan we enerzijds leuke spelletjes spelen en anderzijds onze scouts technieken opfrissen zodat we goed voorbereid zijn om (over een maand al) op kamp te gaan!

18 juni: Stratego avond van 18 uur tot 20 uur @Frac

De zon gaat al rustig onder, de vogeltjes vliegen naar hun nestjes en de wind gaat stil liggen. Toch zal het bos geen stilte kennen, want jullie gaan het tegen elkaar opnemen in de strijd om de vlag. Met genoeg energie om scherp te blijven en de beste tactieken te bedenken, gaan we vandaag gaan onze welbekende stratego spelen!

25 juni: Groepsuitstap van 10 uur tot 17 uur @Zilvermeer (Mol)

Het is zover!! De laatste dag van het scoutsjaar is aangebroken! Awww…. Maar wees niet getreurd! Vandaag gaan we er een SPETTERENDE dag van maken, want we gaan naar het Zilvermeer in Mol! Woohooo!! Lekker spelen in de gigantische speeltuin, van coole glijbanen afgaan, klimmen in het bos… met jullie fantastische leiding! Dit wil je toch voor geen ZILVER missen (snap je, Zilvermeer;) ), schrijf je dan zo snel mogelijk in! Je kan je inschrijven ten laatste 29 mei! Lees ook zeker de brief goed door, want die is heel belangrijk! See you there!