juni zeeverkenners

27/06/2021 - 00:00

Maandprogramma JUNI

Zeeverkenners

5 juni: Smokkelspel van 14:00 uur tot 17:00 uur @ illegale smokkelwegen v.h. FRAC

Om de maand juni goed in te zetten, starten we meteen met een oldskool smokkelspel. Je zal door hoge grassen, beken en modder moeten kruipen om niet gezien te worden door andere maffiabazen. Jezelf kunnen vermommen, hard kunnen weglopen en diepe zakken hebben om veel te kunnen smokkelen, zouden ook van pas kunnen komen. Hoe meer je smokkelt, hoe beter.

12 juni: Boenkentocht van 14uur tot 17uur @ FRAC

Deze ---------------------- activiteit ---------- is ------ heel ---------------------simpel. ----------------- We ---------- volgen --------------- een -------- denkbeeldige ----------------------- lijn ------- die -------------- alleen ---------- maar -------------------------- rechtdoor ----------  gaat. ----------------------------- Net --------------- zoals ----------------- je ---------- bij ---------- dit ---------- tekstje ------------------------------ de ------------------- lijn --------- hebt ------------- gevolgd. ---------- Zorg --------------------------- dus -------- vooral ---------- dat -------------------- je ---------- aanwezig ----------------- bent ------------- op -------------------------- deze ----------------- Boenkentocht.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

19 juni: Waterspelletjes van 14:00 uur tot 17:00 uur @FRAC

Als Zeescouts zijn wij natuurlijk van alle wateren gewassen, we doen alles wat de landscouts doet, maar daarbovenop houden we van water. Hopelijk hebben we goed weer, want anders zou deze activiteit wel eens in het water kunnen vallen. Vandaag zullen jullie elkaar niet de bal toespelen, maar eerder de spons of de emmer.

PS: reserve kleren zouden wel eens handig kunnen zijn.

26 juni: Groepsuitstap van 10:00 uur tot 17:00 uur @ 51°13'10.5"N 5°10'09.4"E

Geachte lid

Graag zou ik u in hoogst eigen persoon willen uitnodigen op onze jaarlijkse groepsuitstap naar bovenstaande coördinaten.

Het evenement zal geheel in teken staan van amusement, sensatie en ontspanning. Voorafgaand zal u ’s ochtends om 10 uur stijlvol ontvangen worden aan de hoofdingang van deze magnifieke locatie. U wordt uiterst om 10 uur verwacht om zich aan te melden in piekfijn uniform om deze fantastische dag samen te beleven.

Wanneer het einde van de dag nadert, zal u om 17 uur in alle rust en veiligheid terug aankomen op onze vertrouwde scoutslokalen, waar we tevens ook deze dag zullen afsluiten.

Begint u al in de stemming te raken?

Dan raden we u aan de stappen te volgen die op de reeds ontvangen brief staan om aanwezig te kunnen zijn op deze hoogstaande dag.

Met vriendelijke groet

Nuno, in naam van de verkenner leiding ploeg