maandprogramma maart zeeleeuwen

Maandprogramma Maart 2023

Zeeleeuwen

4 maart: Leidingswissel  van 14 uur tot 17 uur @frac

Vandaag gaan jullie een activiteit doen zonder jullie favoriete leidingsploeg. Een andere groep leiding zal voor jullie een activiteit maken. Wij wensen jullie alvast veel plezier met de nieuwe leidingsploeg voor een dag.

11 maart: Wetenschapsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @frac

Beste wetenschappers van de leeuwentak (dat zijn jullie), vandaag gaan we een hoop wetenschappelijke proefjes doen, dus zorg dat jullie allemaal fris, pienter en klaar zijn om iets nieuw te leren zijn.

18 maart:  geen activiteit

Vandaag is het helaas geen activiteit alle leiding gaat naar het Zeescoutsencongres.

25 maart: Kooktocht van 12 uur tot 17 uur @locatie

Jaja leden, vandaag is het kooktocht yeey! We starten en eindigen aan het raadsherenpark. We zijn al benieuwd naar wat voor gerechten jullie deze keer zullen kokerellen, dus neem allemaal jullie gamel en eten mee zodat jullie iets lekker kunnen maken.