Maart Loodsen

Loodsen

2 maart: Man Overboord Preperationz van 14u tot 17u @FUTUR

Hoi.

Omdat jullie zo’n sterke en ijverige loodsen zijn, mogen jullie vandaag een handje helpen bij het opstellen van MAN OVERBOORD.

9 maart: VERASSINGSACTIVITEIT van 14u tot 17u @Frac

Haay.

Als loodsen (bege)leiding weten we dat jullie enorm veel van verrassingen houden, daarom gaan we nog niets vertellen over deze activiteit.

Hihi.

16 maart: Doe stage van 14u tot 17u @Frac

Als loods is het belangrijk om al eens ‘in te oefenen’ als leiding. Daarom mogen jullie zelf eens een activiteit voorbereiden voor een tak. In de groep vinden jullie bij welke groep jullie staan.

Om jullie hier wat in te begeleiden (ja ja, begeleiding ;) ) moeten jullie voor 1 maart jullie spel al eens door sturen naar ons, zodat wij dat al eens kunnen nakijken en evt bijsturen. Zo zal jullie spel sowieso een succes worden <3

23 maart: CONGRES IN OOSTENDEEH

Hallow patatte, dit weekend gaan we op congres met de loodsen en de leiding. Huh wa? Congres, wasda? Congres is een vormingsweekend dat elk jaar wordt georganiseerd om dingen bij te leren over de scouts, de zeescouts, sociale vaardigheden enzovoort.

Binnenkort krijgen jullie hier nog een brief voor!

30 maart: DOESTAGE van 14u tot 17u @Frac

Vandaag is het nog eens doestage. Kunnen jullie je spel voor 15 maart al eens naar ons sturen net zoals bij de vorige doestage?

Succes!

Contactpersoon van de maand: Florian Raeymaekers (0497782171)