Maart Loodsen

28/03/2021 - 00:00

Loodsen

6 maart: Megamonopolie van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Allereerst gaat er een deel in de voormiddag bij Guy werken. MAAR in de namiddag gaan we een megamonopolie spel spelen. Wel ja, denk al maar eens aan welk personage je zou willen zijn en vooral welke kaarten je echt niet zou willen trekken op de ‘trek een kaart’-plaats Het wordt een fantastisch spel, dat staat vast.

13 maart: 1ste communie van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Trek alvast je communiekleren aan van toen je 8 was, want vandaag gaan we onze eerste communie doen! Helaas pindakaas voor de personen die hier niet meer in passen, je zult en moet toch, hihi. Nee hoor, zorg dat je er in chique kleren staat en dat volstaat!

20 maart: Old school bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Het is al weer heel lang geleden dat jullie een bosspel hebben gespeeld, maar niet getreurd! Vandaag is DE dag dat dit helemaal terug goed komt. Als de zeeleeuwen een bosspel kunnen spelen met 7 leden, kunnen wij dat 10x beter met 8! See you!

27 maart: Bedevaart van 9 uur tot …uur @nog af te spreken

Vandaag vertrekken we om 9 uur op bedevaart. We wandelen naar Scherpenheuvel! We gaan een kaarsje branden voor onze reis in juli. Dit is een daguitstap dus eten, drinken en een goed gezinde kindjes zijn altijd welkom. Om hoe laat we terug zullen zijn staat nog niet vast, dat weten we pas als we er zijn. Dus trek vandaag zeker je goede bottines aan om deze hele wandeling te doen!

Contactpersoon van de maand: Veronica (0492 96 40 17)