Maart Scheepsmakkers

31/03/2019 - 00:00

2 maart: Technieken-stadsspel van 14u tot 17u @Warande

Vandaag gaan we onze technieken nog eens bijschaven! De leiding heeft een heus technieken-stadsspel in elkaar gestoken waar zelfs de mensen van Dobit-tv hun adem van zullen inhouden. Oefen jullie coolste knopen en maak jullie borst al maar nat!

9 maart: Kooktocht van 12u tot 17u @Frac

Vandaag gaan we op een originele kooktocht! Haal dat oude KVLV-kookboek al maar onder het stof uit en bekijk de meest vergeten recepten, of kom gewoon met de gewaagdste smaakcombinaties. Kortom, laat de Jeroen Meus of de Sofie Dumont in jullie maar los! Omdat we natuurlijk zelf gaan koken vraagt de leiding om geen opwarmmaaltijden zoals hotdogs, pannenkoeken etc. klaar te maken!

Vergeet ook zeker geen water, gamel en keukenhanddoek!

16 maart: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Voor vandaag hebben de loodsen een super-duper-cool verrassingsspel voorbereid! Meer kunnen we niet vertellen, het is voor ons ook nog een groot raadsel wat het zal worden! Spannend!

23 maart: Geen activiteit

Dit weekend is jullie leiding op zeescoutscongres. Hierdoor kunnen we jammer genoeg niet naar de scouts komen en is er dus geen activiteit vandaag… Volgende week zijn we weer present met een geweldige activiteit!

30 maart: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Ook vandaag zullen er weer 2 loodsen ons omverblazen met een supercool spel. Wij zijn  alvast super benieuwd met wat voor een geweldig spel ze vandaag weer voor de dag zullen komen!

Contactpersoon van de maand: Thomas (0032497176963)