Maart Zeehonden

29/03/2020 - 00:00

7 maart: Bosspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we een megacool bosspel spelen dat je zeker niet wilt missen. Dit bosspel belooft een echt avontuur te worden waarbij jullie je beste beentje moeten voorzetten. Er komen ook enkele loodsen die samen met ons op ontdekking gaan.

14 maart: Doestage Loodsen van 14 uur tot 17 uur @FRAC

De loodsen komen vandaag weer een kijkje nemen en hebben zelfs een fantastische activiteit voorzien. Wat deze activiteit gaat zijn, blijft een raadsel. Kom het zeker mee ontdekken, want dit wil je niet missen.

21 maart: Geen scouts

Jammer genoeg is het vandaag geen scouts waardoor jullie de leiding enorm hard gaan missen. Niet getreurd! Binnen enkele weken zien we elkaar weer terug. Tot dan, kapoentjes.

28 maart: Groepsspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Voor de derde keer deze maand komen de loodsen weer een lach op jullie gezichtje toveren, deze keer met een groepsspel. Hierbij kunnen jullie samenwerken met verschillende takken om zo de overwinning in handen te krijgen. Hopelijk komen jullie allemaal, want het belooft een amusant spel te worden.

Contactpersoon van de maand: Goover (0477733279)