Maart Zeehonden

31/03/2019 - 00:00

2 maart: Stadsspel van 14u tot 17u @Futur

Vandaag spelen we een soort spel dat we dit jaar nog niet gespeeld hebben. We spelen namelijk een stadsspel! Dit houdt in dat het centrum van Turnhout onze speeltuin wordt.

Heb je na de activiteit nog te veel energie? Dan kan je deze allemaal kwijt op de kinderfuif van onze scouts. Mama’s en papa’s zijn ook welkom om iets te komen drinken ;)

9 maart: Bosspel van 14u tot 17u @Frac

Nadat we vorige week de stad onveilig gemaakt hebben, gaan we vandaag nog eens de bossen rond onze lokalen induiken. De leiding heeft voor jullie een zot-graaf-fantastisch bosspel in elkaar gestoken dat je zeker niet wil missen. Zeker komen is de boodschap!

16 maart: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Wat we vandaag gaan doen is een verrassing. Wil je toch weten wat we gaan doen? Dan geef ik alvast een kleine tip: kennen jullie nog die extra leiding die af en toe is mee komen doen? Zij zullen er vandaag weeral bij zijn, maar nu gaan zij niet enkel meespelen. Neeee, zij hebben het spel voor vandaag gemaakt!

23 maart: Geen scouts

Vandaag is het jammer genoeg geen scouts, omdat jullie leiding met alle andere zeescoutsen spelletjes aan het spelen en nieuwe spelletjes aan het leren is. Maar niet getreurd, volgende week kan je weer al je energie kwijt op de scouts!

30 maart: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @Frac

Wow! Vandaag hebben we weeral een verrassingsactiviteit! Omdat jullie zo goed de vorige tekst konden ontcijferen, heeft de leiding het een beetje moeilijker gemaakt deze keer.
Een kleine tip is dat je op de puntjes een a / e / i / o / u moet invullen.

Omd…t   de   l…ods…n   j…llie   zo   l…uk   v…nd…n,   k…m…n   ze   nog eens   m…t   j…llie   sp...l…n.   Misschien   h…bb…n   ze   d…ze   ke…r   w…l   een   n…g   le….k…r   sp…l   g…ma…kt.   Z…k…r   k…m…n   is   de   b…odsch…p   d…s!

Contactpersoon van de maand: Kotick (0476/03 24 83)