Maart Zeeleeuwen

28/03/2021 - 00:00

Zeeleeuwen

Houd uw mail goed in de gaten voor de exacte uren van de activiteiten.

6 maart: Sportdag van @FRAC

Hoog tijd om te beginnen werken aan onze summerbody’s en onze goede voornemens van het nieuwe jaar eens waar te maken! Zorg maar dat je goed bent uitgerust voor deze belangrijke dag! Doe jullie mooiste sportpakje maar aan, want vandaag is het sportdag!

Neem ook zeker een drinkbus mee zodat jullie niet te dorstig blijven van al dat sporten.

13 maart: Verrassingsactiviteit @FRAC

Over wat we vandaag gaan doen kan de leiding helaas nog niets zeggen. Wat we wel zeker weten en wat we jullie wel mogen vertellen is dat deze activiteit er eentje wordt om niet te missen! Kom dus zeker vandaag naar de scouts en dan kom je erachter wat het mysterieuze spel is voor vandaag.

20 maart: Minifuif voor maxipret @FRAC

Door corona zijn de feestjes allemaal afgelast, maar niet getreurd, want vandaag kunnen jullie je nog eens helemaal laten gaan op de beste schijfjes en nummers en maken we er een mega coole zeeleeuwen-fuif van. Plezier verzekerd en dat allemaal corona-proof natuurlijk! Dus denk thuis al maar na over welke moves je gaat bovenhalen en dan maken we er één groot feest van.

27 maart: TNV @FRAC

Wij zijn natuurlijk niet zomaar een scouts maar de echte zeescouts! Daarom gaan we vandaag nog eens wat technieken en belangrijke dingen opfrissen om zo binnenkort weer veilig op het water te kunnen gaan. Van zeilen tot sjorren, we gaan het vandaag allemaal nog eens herhalen, en samen met de leiding kei coole constructies sjorren!

Contactpersoon van de maand: Lotte (+32 487 56 63 67)