Maart Zeeverkenners

29/03/2020 - 00:00

7 maart: Testosteronspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Amai, vandaag staat er alleen mannelijke leiding voor jullie neus. Tijd om eens alles van het ‘man zijn‘ te ontdekken! Met zijn curryworst en twee bitterballen gedraagt deze zotte soort zich anders dan de vrouw. De bitterballen maken het gezellige testosteron dat veel interessante functies bezit: machogedrag, baardgroei en nog veel meer. Kom dit gerust allemaal ontdekken tijdens deze leerrijke activiteit. Wees gerust, als vrouw ben je ook uitgenodigd op dit testosteronfestijn!

14 maart: Oestrogeenspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Na de wonderlijke wereld van de man te ontdekken is het nu tijd voor de vrouw. Dit prachtige schepsel dankt haar uiterlijk mede aan oestrogeen. Dit stofje zorgt voor gezellige vrouwelijke vormen en het vermogen om minimensjes te fabriceren. Benieuwd hoe dit allemaal werkt? Kom dan zeker naar deze topactiviteit!

21 maart: Geen scouts

Snif snif, jullie leiding is helaas op zeescoutscongres in het verre Harelbeke. Nu hebben jullie eindelijk de tijd om al die uitgestelde dingen eens te doen. Ga dus op bezoek bij je oma, haal wat huiswerk in of ga eens gezellig wandelen met je gekke hond. Nee nee, heel de tijd TikToks maken is niet nodig!

28 maart: Loodsenspel van 14 uur tot 17uur @FRAC

Oh nee, deze week gaan jullie opnieuw je geliefde leiding missen. Je toppers zijn namelijk op avontuur met hun medeleiding. Gelukkig hebben we nog onze toploodsen die jullie van de nodig animatie gaan voorzien. Verwacht je dus maar aan een spel voor de hele scouts samen waarin je eens kunt samen spelen met je vriendjes in andere takken (of eens wat ruzie kan maken met je vervelende broertje/zusje op de scouts).

Contactpersoon van de maand: Lotte (04915926)