Maart Zeeverkenners

28/03/2021 - 00:00

Zeeverkenners

6 maart: Sportdag van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Het wordt stilaan eens tijd om die coronakilo’s aan te pakken! Daarom organiseren we vandaag een heuse sportdag voor jullie! Kom allemaal in jullie beste sportoutfit naar de scouts en neem maar een handdoekje extra mee om het zweet af te kuisen!

13 maart: Back to the basics van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Ook vandaag blijven we op onze favoriete locatie. Ditmaal niet om te sporten, maar om nog eens old school pleinspelletjes te spelen! Laat het zeehondje in jou nog eens lekker gaan!

20 maart: Battlespel van …uur tot …uur (zie mail) @Raadsherenpark

Hoewel we nu al even in aparte groepen spelen, wilden we toch nog eens een activiteit organiseren waar jullie met z’n allen samen aan deelnemen. Daarom organiseren we vandaag een heus battlespel, waarbij jullie per groep tegen elkaar gaan strijden. De winnaar maken we achteraf bekend op Whatsapp. Be there or be vierkant.

27 maart: Knutselen van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Vandaag mag je je scouts totebag van onder het stof uithalen, want we gaan deze eindeuleuk versieren. Vergeet deze dus niet, of het wordt een namiddagje kijken naar anderen die knutselen (knipoog).

Contactpersoon van de maand: Pauline (0470 51 47 52)