Mei Zeeleeuwen

31/05/2020 - 00:00

2 mei: Geen activiteit

Door de coronamaatregelen kan deze activiteit niet doorgaan. We weten nog niet of de activiteiten van de volgende weken door mogen gaan of niet, dus houd zeker uw mail en onze sociale media in de gaten voor meer info. We hopen jullie allemaal gezond en wel volgende week te kunnen zien!

9 mei: Battlespel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

We hopen dat we er vandaag weer stevig in kunnen vliegen! De activiteit die gepland staat, is in ieder geval een knaller van formaat! We spelen vandaag een echt battlespel! Zijn jullie klaar om de strijd met elkaar aan te gaan? De leiding is zeer benieuwd! Hopelijk tot dan!

16 mei: Kooktocht van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Jawel hoor, het is vandaag tijd om jullie kookkunsten nog eens boven te halen! Wat moeten jullie meenemen? Eten (geen klaargemaakte maaltijd!), een gamel (die op het vuur moet staan), bestek, voldoende water, krantenpapier, lucifers, keukenhanddoek en zonnecrème/ regenjas. Bekijk zeker het weerbericht. Wie is er de beste keukenprins/ keukenprinses van de zeeleeuwen? We zien het dan!
Na de scouts is het normaal gezien kampinfoavond op het FRAC, maar ook hier is het nog niet duidelijk of dit door kan gaan. We houden jullie ook hier via mail op de hoogte!

23 mei: Zeilen van 9 uur tot 17 uur @Mellevijver

Jullie zien het goed, hoor! Vandaag gaan we voor de eerste keer dit jaar zeilen! Dit willen jullie dus absoluut niet missen! Vergeet zeker geen lunchpakket, waterschoentjes, reservekledij en een handdoek mee te nemen! In de voormiddag gaan we nog even op het land onze technieken oefenen op een leuke manier! In de namiddag gaan we dan het water op! Jullie moeten zeker geen schrik hebben, want de loodsen die gaan samen met jullie zeilen, dus jullie zijn zeker in veilige handen!

30 mei: Roeien van 14 uur tot 17 uur @Mellevijver

Deze maand gaan we zowaar twee keer het water op! We zijn natuurlijk niet voor niets een zeescouts! We verwachten jullie allemaal om 14 uur aan de Mellevijver met je waterschoentjes, een handdoek en reservekledij! We zijn natuurlijk geen welpen meer, dus we gaan niet zomaar roeien! Als je wilt weten hoe wel, dan moet je komen! Tot dan!

Contactpersoon van de maand: Pieter (+32498401243)