Mei Zeeverkenners

26/05/2019 - 00:00

3-5 mei: Blauwe Wimpel van vrijdag 18u tot zondagavond @Station Turnhout

Dit weekend gaan we op verkenning in Brugge. We gaan tegen allerlei andere zeescoutsen strijden voor de titel van Blauwe Wimpel 2019. We spreken vrijdag 3 mei af om 18u aan spoor 1 in het station te Turnhout. Op zondag zullen we rond 16u30 kunnen vertrekken op onze verblijfplaats in Brugge. Hoe laat we dan terug in Turnhout zijn, zal nog gecommuniceerd worden. Bekijk zeker de brief nog eens voor wat je allemaal mee moet nemen naar dit leuke weekend. De leiding kijkt er alvast heel erg naar uit!

11 mei: Financiële actie van 9u tot 17u @FRAC en na de activiteit kampinfo!

Vandaag gaan we nog eens onze beste verkoop skills bovenhalen. We hebben er alle vertrouwen in dat jullie dit zeer goed gaan doen, aangezien jullie de vorige keer topverkopers waren. Vergeet zeker niet om met je fiets te komen. Als we op tijd alles verkocht hebben, gaan we zeker nog wat toffe spelletjes spelen. Om 17u sluiten we af aan het FRAC en meteen daarna is het kampinfo. Dus nodig de oudjes al maar vast uit om naar jullie fantastisch filmpje te komen kijken en om al de info te krijgen over het kamp.

18 mei: Zeilen van 9u tot 17u @Mellevijver

Joepiedepoepie! Vandaag gaan we onze zeilvaardigheden bovenhalen. Jaja, het is nog niet zo lang geleden dat we zijn gaan zeilen. Weten jullie nog hoe het allemaal moet? Indien dit niet het geval is, aarzel dan zeker niet om je vraag vandaag aan je leiding te stellen. Iedereen is vandaag welkom van 9u tot 17u aan de Melle. Vergeet zeker geen waterschoentjes, lunchpakket, drinken, handdoek en reservekledij.

25 mei: Bosspel van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag spelen we nog eens een bosspel in ons vertrouwde bos aan het FRAC. Hoe het spel in zijn werk zal gaan, blijft nog een verrassing. Wat we wel kunnen zeggen is dat je voor één keer je gsm eens mag meenemen naar de scouts. Zijn jullie al benieuwd naar het spel? Zo ja, kom vandaag dan zeker naar de activiteit.

Contactpersoon van de maand: Caitlin (0470985386)