Mei Zeeverkenners

30/05/2021 - 00:00

Zeeverkenners

1 mei: Bouwen met touwen van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Maak u maar klaar om met balken te sjouwen, want vandaag zijn we niet meer te ‘houwen’ en gaan we bouwen met touwen! We gaan dus zonder morren weer iets heel moois sjorren!
Dames en heren, appelen en peren, boeren en boerinnen, laat het bouwen beginnen!

PS: Vergeet geen bottines!
PPS: De vorige PS stond er alleen maar omdat bottines rijmt op beginnen.

8 mei: Bubbelquiz van 14 uur tot 17 uur @Raadsherenpark

Het is een speciale dag vandaag! Jullie hebben namelijk allemaal op hetzelfde moment activiteit! Hoe lang is dat al wel niet geleden? We gaan vandaag met zijn allen quizzen! Uiteraard doen we dit wel in veilige bubbels, maar dat neemt niet weg dat het een heel bijzondere activiteit zal worden!

15 mei: Reilen en zeilen van …uur tot …uur (zie mail) @Mellevijver

Beginnen jullie al te kwijlen van de gedachte dat jullie nog eens kunnen zeilen? Hopelijk blijven we vandaag ook gespaard van onheilen en overbruggen we meerdere zeemijlen. (Ja, de Mellevijver is ook een zee!) Lieve kapoentjes, vergeet ook zeker geen waterschoentjes!

22 mei: P-DAY CELEBRATION van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

Er is er een jarig, hoera! Hoera! Dat kan je wel zien dat is hij! Vandaag herdenken we een heel erg belangrijke gebeurtenis van 21 jaar geleden die de geschiedenis voor altijd heeft veranderd! Jullie hebben ongetwijfeld al door dat het hier gaat over de geboorte van jullie enorm grappige leiding, Pieter! Jammer genoeg is niet iedereen zo enthousiast over deze gebeurtenis en gaat er andere leiding vandaag proberen om Pieter een ongemakkelijk gevoel te geven. Willen jullie het leed  van Pieter verzachten? Aarzel dan niet om een tekening of een geschenkje mee te nemen voor jullie favoriete leiding! Als Pieter genoeg tekeningen en geschenkjes krijgt, zal hij misschien zelfs trakteren! Wat goeeeeed!

29 mei: Rollen en bollen van …uur tot …uur (zie mail) @FRAC

We spelen een spel vandaag! En dat spel gaat op wieltjes verlopen! We gaan rollen en bollen en knallen en waarschijnlijk ook wel vallen. Vergeet vandaag zeker geen voertuig op wielen! Liefst een step of rolschaatsen of een skatebord, maar als je dat niet hebt, mag je ook je fiets meenemen! Een auto is niet toegestaan, vanwege legale overwegingen. BE THERE OR BE VIERKANT (en dat wil je deze activiteit echt niet zijn!)!

Contactpersoon van de maand: Pieter (0498401243)