Mei Zeewelpen

26/05/2019 - 00:00

4 mei: Superspannendmegakeicool verrassingsspel van 14u tot 17u @FRAC

Jaja, jullie lezen het goed, vandaag spelen we een superspannendmegakeicool verrassingsspel! Wat we gaan doen, dat houden we voorlopig nog geheim, maar ik kan je alvast verklappen dat het weeral geweldig zal worden! Zeker komen zou ik zeggen.
Oh en nog iets heel belangrijk: morgen wordt Phaona 19 jaar (oud hé), je mag haar altijd verrassen met een mooie tekening!

11 mei: Financiële actie van 9u tot 17u @Boomgaardplein AFSLUITEN @FRAC

“Hallo! Wij zijn van de zeescouts en vandaag verkopen we wafels, we hebben vanille- en chocoladewafels en een pakje kost €3!” Begin het al maar te oefenen, zorg ervoor dat je glimlach helemaal perfect is en dat je al je energie meebrengt vandaag, want we gaan weer wafels verkopen! Als alles verkocht is, spelen we nog een groot stadsspel. Afsluiten doen we aan het FRAC. Daar zijn jullie mama’s en papa’s uitgenodigd om 17u voor onze kampinfo. Zeker komen dus!

18 mei: Zwemmen van 14u tot 17u @Zwembad Stadspark

Misschien lagen er sommige van jullie vorige week ook al in het water, maar deze week gaan we met z’n allen zwemmen, JOEPIIEE!! Wie kan er een handstand onder water? Zijn er welpen die meer baantjes kunnen zwemmen dan de leiding? En wie komt er het snelste van de glijbaan? Vandaag kunnen we dat allemaal testen. Vergeet geen €3 voor de inkom, je zwembroek/ badpak/ bikini, een handdoek, zwembandjes, zwemvliezen, zwembril,… mee te nemen!

25 mei: Roeien van 14u tot 17u @Mellevijver

Rooooeeeiiien, rooooeeeeiiien, trek aan de riemen dan gaan we vooruit…. Nadat de welpen onze geliefde Mellevijver enkele weken geleden hebben omgedoopt tot de Mellezee van Turnhout, wordt het hoog tijd dat we deze weer onveilig gaan maken. Vergeet zeker geen waterschoentjes, een handdoek en reservekledij mee te nemen en warm je spieren al maar op, want we gaan zo hard roeien als we kunnen vandaag!

Contactpersoon van de maand: Mysa (0498 73 57 00)