November Akazee

28/11/2021 - 00:00

13 november: Financiële actie en belofte van 13 uur tot 17 uur @parochiezaal Schorvoort

Vandaag is het een drukke, maar super scouteske dag. Eerst gaan we onze schattigste snoetjes laten zien om zo onze verrukkelijke wafels te verkopen. Samen met de leiding gaan we in Schorvoort van deur tot deur om zo centjes in te zamelen om onze prachtige lokalen te verbeteren en nieuwe tenten te kopen. Vervolgens gaan we met de tak onze belofte doen. Dit is een moment waarop wij als scouts nadenken over hoe we ons kunnen inzetten in de scouts en wat we willen betekenen. Dat klinkt allemaal een beetje saai en duf, maar wij gaan dat op een speelse en zotte manier doen! Na onze activiteit zijn jullie familie, vrienden en kennissen allemaal uitgenodigd voor onze spaghettiavond in de parochiezaal van Schorvoort. Dit is een super fijn evenement waar heel de scoutsfamilie samen kan genieten van de lekkerste pasta. Jij komt toch ook? Inschrijven kan via deze link:
AdresSchorvoortberg 54/56, 2300 Turnhout

27 november: Sinterklaaszoektocht  van 14uur tot 17uur @FRAC
De goede man is afgelopen nacht langs geweest met allemaal lekkers. Helaas is de akazeeleiding de nacht ervoor vergeten haar botinnes te zetten. Oh nee, nu hebben we helemaal geen snoepgoed voor al onze akazeekinderen? Nee hoor! Gelukkig zijn roetpiet en Slecht Weer Vandaag zo slim geweest om onze lading ‘zoets’ te verstoppen. Halen jullie je speurneus boven om dit te vinden?

Contactpersoon van de maand: Lotte (0491592683