November Akazee

27/11/2022 (All day)

5 november: Belofte van 12 uur tot 17 uur @FRAC

Dit jaar is het de eerste keer dat akazee gaat deelnemen aan de belofte. Spannend… Wat dit allemaal inhoudt, zullen jullie dan wel zien. Het belooft in ieder geval een speciale en leuke dag te worden. We spreken al af om 12u zodat we veel tijd hebben om te oefenen. Het is wel de bedoeling dat jullie al gegeten hebben. Mama’s en papa’s zijn welkom om te komen kijken vanaf 15.30u.

12 november: Financiële actie + pasta-avond van 9 uur tot 17 uur @Parochiezaal Schorvoort

Vandaag is het een hele dag scouts. Joepieeeeeeeee! In de voormiddag gaan we wafels verkopen. Haal jullie beste verkoopskills al maar boven, want die gaan we zeker nodig hebben. In de namiddag knutselen we versiering voor op de tafels van de pasta-avond. Zo zien deze er een beetje leuker en gezelliger uit.
Vergeet ook zeker geen lunch om ’s middags op te eten.

19 november: TNV van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Haal al jullie kennis maar boven, want vandaag gaan we onze technieken al eens oefenen. Zo gaat dit tegen kamp super goed lukken. We leren hoe we onze veters moeten strikken, hoe we onze das moeten knopen, … Een zeer nuttige activiteit, dus zorg zeker dat je aanwezig bent!

26 november: Bomma- en bompaspel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Oma’s aan de top, het feesten kan niet op, met oma’s aan de top! Nee, vandaag mogen jullie niet jullie oma meenemen naar de scouts. Jullie mogen vandaag wel verkleed komen als een oma (of opa). Haal die wandelstokken, brillen, grijze pruiken, … dus maar boven en laat die uniformen maar thuis. We spelen namelijk een bomma en bompa spel.

Contactpersoon van de maand: Michelle (0497891656)