November Loodsen

28/11/2021 - 00:00

6 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Een nieuwe maand, een nieuwe reeks topactiviteiten! Beginnen doen we deze maand met misschien wel de belangrijkste activiteit van het jaar! We gaan vandaag onze belofte schrijven en uiteraard ook afleggen. Zorg er voor dat jullie in PERFECT uniform naar de scouts komen! (Geen zelfgemaakte truien dus!) Verder gaan we vandaag ook weer wat centjes verdienen door een aantal lekkernijen te verkopen. Zorg er dus voor dat je er bent!

13 november: Financiële actie van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we nog eens centjes verdienen, maar deze keer voor de hele scouts en niet voor onze fantastische reis! Probeer vandaag voor één keer eens schattig en lief te zijn, zodat jullie heel snel alle wafels kunnen verkopen! Deze activiteit sluiten we af aan de parochiezaal van Schorvoort, want daar zal nadien onze fenomenale pasta-avond plaatsvinden. Dat wil je niet missen!

20 november: Verrassing van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, dus als je er de vorige keer niet bij was op een van onze verrassingsactiviteiten, zorg je er maar beter voor dat je er nu wel bij bent! Gaan we het varken uithangen of gaan we rondlopen als kiekens zonder kop? Neem in ieder geval jullie stalen ros maar mee, want die ga je wel kunnen gebruiken!

27 november: Kijkstage van ? uur tot ? uur @?

Vandaag gaan jullie een eerste keer meekijken met een andere tak hoe het is om leiding te zijn! De verdeling komt nog op facebook, dus hou zeker de facebookgroep goed in de gaten! Hopelijk zijn de leden van de tak waar jullie stage moeten doen een beetje braver dan jullie, want anders zou het wel eens een heel vermoeiende dag kunnen worden voor jullie!

Contactpersoon van de maand: Sander (0472395509)