November Loodsen

27/11/2022 (All day)

5 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag zijn we weer vroeg uit de veren voor onze jaarlijkse belofte! Jullie krijgen vandaag de kans om jullie eigen belofte samen te stellen, dus let op wat je belooft. Natuurlijk zouden loodsen geen echte loodsen zijn zonder iets te verkopen… Haal jullie mooie lach en VOLLEDIG uniform al maar boven.

PS: Als je het niet meer aankunt om je mama en papa zolang te missen… Jullie ouders zijn welkom om 15:30 uur!

12 november: Financiële actie + pasta-avond van 9 uur tot 17 uur @FRAC

“Wij zijn van de zeescouts…”, haal jullie beste verkoopzinnen die in jullie opkomen al maar boven, want het is weer tijd voor een financiële actie!! Strak in (VOLLEDIG) uniform, met stralende glimlach en jullie verkoopskills hebben we vandaag echt nodig. Het summum van deze dag is natuurlijk onze geweldige pasta-avond, vergeet jullie niet in te schrijven! We sluiten af aan de kerk van Schorvoort. See you there loodsen!

19 november: Zwemmen  van 14 uur tot 17 uur @zwembad Geel

“Wenn man ins Wasser kommt, lernt man schwimmen” (Johann Wolfgang von Goethe), met deze wijze woorden dalen we af naar het mooie Geel. Hier gaan we vertoeven in een oase van rust in combinatie met loodsen die het zwembad onveilig maken. De skinnydip fanaten ga ik wel moeten teleurstellen, want jullie zwemgerief is noodzakelijk.

PS: spreek af om met elkaar mee te rijden, beter voor het milieu en minder ver fietsen.

26 november: Activiteit op wieltjes van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Alles loopt vandaag op wieltjes! Kom met de fiets of neem iets anders mee op wielen (vb. Step, skateboard, eenwieler of als je echt origineel wilt zijn… paard en kar). Aangezien al die wielen een band scheppen, gaan we er een zotte activiteit van maken.

PS: ik wil een minuut stilte voor het laatste vlotje van Mathis voor 2022.

Contactpersoon van de maand: Mathis Geuens (0493 98 16 07)