November Scheepsmakker

25/11/2018 - 00:00

3 november: Swingpaleis van 14u tot 17u @Frac

Voor zij die vorig jaar zeeleeuw waren: weten jullie nog hoe jullie een fenomenaal swingpaleis hebben gehouden?? Voor de iets oudere makkers: hebben jullie ook die wilde verhalen gehoord over die activiteit?? Vandaag kunnen we onze ervaringen delen want we houden gewoon opnieuw een fenomenaal swingpaleis! Vergeet dus zeker niet je  muziekkennis bij te schaven en je te verkleden in het thema 70, 80, 90 (haal dus jullie olifantenpijpenbroeken, opvallende prints en haarbanden maar boven)!

10 november: Financiële actie en eetavond van 9u tot 17u @Frac/parochiezaal Schorvoort

Wat hebben we vandaag allemaal nodig? Een mooie glimlach, de schattigste puppy-oogjes, een fiets die perfect in orde is en natuurlijk een hele berg wafels!! “Wat een gekke combinatie”, hoor ik jullie al denken… Maar neen, natuurlijk niet: het is vandaag weer financiële actie! De dag eindigt natuurlijk niet om 17u. Nadat we zo geweldig verkocht hebben is er natuurlijk de geweldige pasta-avond van het Ozee, jullie komen toch ook?  We verwachten jullie om 9u aan het Frac (met de fiets!) en sluiten om 17u af aan de parochiezaal van Schorvoort.

17 november: Belofte van 9u tot 17u @Frac

Vandaag is het weer een hoogdag, namelijk de belofte. Wie weet komen jullie ouders, grootouders, broers en/ zussen wel kijken! Wij zijn er zeker van dat jullie dat allemaal heel erg goed gaan doen. We spreken om 9u af aan het Frac, om alles al klaar te zetten voor deze bijzondere dag. Om 15u30 is iedereen welkom om te komen kijken naar de belofteviering zelf. Nadien kunnen jullie natuurlijk nog wat  blijven plakken om te kunnen genieten van een lekker hapje en een lekker drankje.

24 november: Stadsspel van 14u tot 17u @Hoofdingang Warande

Vandaag mogen jullie als echte detectives een  “crime scene” gaan onderzoeken. We spreken vandaag af aan de hoofdingang van de Warande voor een supercool stadsspel in Turnhout. Veel meer kunnen we natuurlijk niet verklappen, dus be there or be vierkant!

Contactpersoon van de maand: Pauline 0470 51 47 52