November Scheepsmakkers

01/12/2019 - 00:00

2 november: Avondactiviteit van 19u tot 21.30u @FRAC

Vandaag mogen jullie allemaal een fantastisch Halloweenspel verwachten! Het is niet exact 31 oktober, maar dat wil niet zeggen dat alle griezelactiviteiten al voorbij zijn. Het belooft een mooie avond te worden met alles erop en eraan.

Opgelet! Dit kan natuurlijk enkel een geslaagde avond worden als jullie allemaal op jullie best verkleed komen naar deze activiteit.

9 november: Financiële actie + pasta-avond van 9u tot 17u @FRAC

Vandaag is het weer eens tijd om wat centjes te verdienen voor de scouts, zodat onze lokalen tiptop in orde blijven. Wij hopen dat jullie massaal aanwezig zijn, zodat we veel kunnen verkopen en daarna nog leuke spellen kunnen spelen!

De activiteit start op het FRAC, maar we sluiten af aan de parochiezaal in Schorvoort. Blijf na de activiteit zeker nog pasta eten op de pasta-avond van het OZEE. Vergeet je hiervoor niet in te schrijven via de site!

16 november: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @FRAC

Vandaag maken twee loodsen voor ons de meest spectaculaire activiteit dat je kan bedenken om hen een beetje klaar te maken voor het o zo moeilijke leiderschap. Wij hebben al gehoord dat het een heel leuk spel gaat worden, dus aanwezig zijn is de boodschap!

23 november: Verrassingsactiviteit van 14u tot 17u @FRAC

“Say What?! Weeral verrassingsactiviteit?! Die leiding weet precies niet goed wat ze willen!” Niets is minder waar. De activiteit van 23 november 2019 gaat de geschiedenisboeken ingaan als meest interessante activiteit. Jullie leiding heeft heel leuke dingen voor jullie in petto! Ben je al nieuwsgierig?

30 november: Sinterklaas van 15u tot 18u @FRAC

Niet vergeten! Het zijn vandaag speciale uren voor de scheepsmakkers! De sint heeft het enorm druk deze periode van het jaar en heeft daarom een beetje moeten schuiven in zijn agenda. Gelukkig heeft hij speciaal voor onze lieve makkertjes niet alleen een plekje in zijn agenda gemaakt, maar jullie hebben allemaal ook een plekje in zijn hart gekregen!

Contactpersoon van de maand: Amber (0032 479 46 21 76) (Gelieve een berichtje te sturen als je vroeger weg gaat, pas later komt of niet kan komen).