November Zeehonden

01/12/2019 - 00:00

2 november: Battlespel van 14u tot 17u @FRAC

Zeehondjes, houd jullie klaar voor een super megacool spel! Deze namiddag spelen we battles, battles en nog meer battles. We beginnen met touwtrekken, dus laat die spierballen maar rollen! Bertha zal ook van de partij zijn en ik hoop ook op de aanwezigheid van paarden en ruiters. Maak je klaar om de strijd aan te gaan!

9 november: Financiële actie + pasta-avond van 9u tot 17u @Boomgaardplein

Wafels, wafels, wij verkopen wafels! 3 euro voor een pakje. Heerlijk vanille of met een laagje chocola. Voor ieder wat wils! Deze voormiddag maken we de Turnhoutse Gasthuisstraat onveilig om van alle wafels af te geraken. Oefen je mooiste glimlach nog voor de spiegel en verkoop de meeste pakjes! We spreken af om 9u aan het Boomgaardplein waar mama en papa al een pakje kunnen kopen. ’s Middags eten we samen onze vers-gesmeerde bokes op en wandelen we naar de parochiezaal van Schorvoort. We voorzien super mooie knutselwerkjes als decoratie voor de pasta-avond. Mama en papa kunnen dan om 17u aansluiten voor de pasta-avond aan de parochiezaal van Schorvoort. Vergeet je niet in te schrijven via de website!

16 november: Loodsenspel van 14u tot 17u @FRAC

Er waren eens (twee weken geleden) twee loodsen die mee kwamen spelen met de zeehonden en zich zó hadden geamuseerd dat ze met heel veel zorg en enthousiasme een super leuk spel in elkaar staken voor diezelfde zeehondjes. Jij komt toch ook mee kijken hoe dat spel dan wel gaat?

23 november: Speurtocht van 14u tot 17u @Kabouterberg, Kasterlee

We gaan op berenjacht, we gaan op berenjacht,… Of hoe ging dat nu weer? Nee dat past niet bij vandaag! We gaan op speurtocht! Ben jij een echte speurneus? Kom dat dan maar bewijzen! We spreken af om 14u aan de Kabouterberg in Kasterlee, want het bos van het FRAC heeft nog maar weinig geheimen voor ons ondertussen. Om 17u mogen mama en papa jullie terug ophalen aan diezelfde Kabouterberg.

30 november: Sinterklaas van 14u tot 17u @FRAC

Hoor wie klopt daar kinderen, hoor wie klopt daar kinderen! Sinterklaas kapoentje, gooi wat in m'n schoentje! Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan! Sinterklaasje bonne bonne bonne! Zwarte Piet ging eens fietsen, toen klapte zijn band!

Ken jij al deze liedjes? Nee? Oefen dan nog zeker met mama of papa! Dan zal de Sint wel gul zijn met zijn lekkernijen. Wees op tijd voor de Sint!

Contactpersoon van de maand: Kotick (0476/03 24 83)