November Zeehonden

28/11/2021 - 00:00

6 november: Belofte van 9 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag is het de belofte! DE belangrijkste dag van het jaar, waarbij iedereen zijn of haar belofte aflegt. In volledig uniform komen, is dan ook zeer belangrijk! Ook kan je alvast de belofte oefenen, want die staat al op de site (home à tekstjes belofte). ;) Tenslotte zijn alle ouders, familieleden en vrienden vanaf 15u30 van harte welkom om de belofte bij te wonen en eventueel na de belofte nog te genieten van een hapje en/of drankje!

13 november: Financiële actie van 9 uur tot 17 uur @Boomgaardplein

Haal jullie mooiste glimlach maar te voorschijn, want vandaag zullen we wafels verkopen! Samen zullen wij iedereen overtuigen dat wij de beste wafelverkopers zijn! We sluiten af aan de parochiezaal in Schorvoort, want na het verkopen zal daar ook de pasta-avond plaatsvinden. Zeker komen dus!

20 november: Autospel van 14 uur tot 17 uur @FRAC

Vandaag gaan we een super cool spel spelen! Zullen we tegen elkaar moeten racen of de coolste auto maken? Er is maar 1 manier om er achter te komen. Kom zeker naar de activiteit! ;)

27 november: Verrassingsactiviteit van 14 uur tot 17 uur @Stadspark

Vandaag staat er weer een geheimzinnige activiteit gepland! Wat voor spel het precies wordt, blijft nog een verrassing!  En natuurlijk vertellen we het als je bij de activiteit bent.

Contactpersoon van de maand: Zaharof (0486 88 99 70)